Hej'

Ja, jag har ju haft en liten bloggpaus, utan att säga till er för jag har hafft ganska mycket.
Jag har b.l.a bytt skola till köping, Kabbe (Karlbergsskolan), min gammelfarmor som var så sjuk har dött, det har vart begravning för henne, Lilla Malva Linnea´s Lillasysster på 3 år har dött ut av cancer och massa annat..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag ju vart i skolan (älskar nya skolan!), fick sluta tidigare idag, kvart över 12, pga att tyskan var instelld.
Jag får ju åka buss till och från köping, så idag kom jag hem typ 10 övet 1.
Det jobbiga med att åka buss är att jag måste vänta minst en halv timme på bussen varje dag när jag ska hem(D:).
På söndag är det  uppvisning i sporthallen för hela IF-Rune (cheer och gympa grupper), och då har laget bestämt att vi ska sälja fika så att vi får in lite pengar till tävlingen efter som att det är ända bort i borås(tar ca 4,5 timmar att åka dit UTAN pauser ;o) så får vi åka dagen innan och sova på en camping eller vad det nu var.
Så alla i laget ska baka något så ska ta och baka lite ''fiffirutor'' nu tror jag.
En liten bild från Google på fiffirutor till er som inte vet vad fiffiruter är för något(;D).
//Puss&Kram Cajsa ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0