Kom nyss till pappa ♥

Hej!

Jag kom precis till pappa, som vanligt när vi ska till pappa så får
vi gå upp klockan 8 för att vi ska vara där typ 9 nån stans där.

Emil och pappa sitter och tittar på trazan apanson eller vad det nu er (eller stavas)...
Och jag sitter vid datan och halvsover.

Lite senare kommer Isabelle och Amanda och vi får väll se vad vi hittar på, men
vi måste nog iallafall börja med att städa vårt rum om vi nu ska kunna sova där i natt...







Det har ju typ hänt något med designen på bloggen, men jag ska  fråga Leila sen om hon kanske kan hjälpa mig och fixa det om nu kan... Och jag satt hela kvällen igår och fixade en headder, men jag vet inte om jag ska ha den, göra en ny, eller att Leila fixar en.

Jag vet ju iallafall vad jag ska ha för bilder nu!

Efter att kolla jätte länge har jag valt, men ni får inte se de förens headdern är klar och sitter ''där den ska vara''.

Leila loggade precis in på Fecebook så jag ska prata med henne om en headder, hon är ju ''lite'' bättre än
min på att göra sånna, så det blir väll hon som fixar det. (Haha)




// Puss  Kram Cajsa ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0