Här kommer svaren på era frågor!



Linnea

1. vad använder du för smink?
2. kan du göra en video på hur du sminkar dig?
3. favorit outfit?
4. vilka brukar du mest vara med?
5. vad tycker du om mig?

Kram <3


svar;

1.Jag andvänder foundation, ibland rouge(staav), flytande eyeliner, mascara, puder och  kayal.
2. Ja det kanske jag kan! :)
3. Kan visa bild senare ;)
4. Typ bara  Leila, om man inte räknar med i skolan..Eftersom att jag och Leila inte går på samma skola längre ;)
5. Du är underbar! Du är jättesnäll och fin!

Kram på dig med <3

_____________________________________________



Emelie :)

1. Vad tycker du om mig..?
2. Tycker du jag är de minsta lilla fin/söt?
3. 5 snygga killar?
4. Bästavän..?
5. Kan vi va nån dag? De va skit längesen.. :s
6. Gillar du någon just nu?
7. Om du gillar nån, vem äre?

Svar;

1. Du är jättesnäll och fin.
2. Ja! Du är fin.
3.Hmmm, måste jag välja så väljer jag nog: Tim Myllyvainio, William Håkansson, Love Persson, Philip Simonsson och Eric Jansson.
4. Leila Potokovic
5. Ja det är klart att vi kan, a det var ett bra tag sedan.
6. Nej, om jag ska vara ärlig.. som jag nu måste vara så tycker jag att killar är idioter(ta inte illa upp killar)! ;D
7. Ingen

_______________________________________________


Leila

1.Vad tycker du om mig?
2.vilka är dina 5 närmaste vänner nummrera dom alltså 12345.
3.vad är det bästa du vet?

Svar;

1. Du är också helt UNDERBAR bästavän! Jag kan lita på dig upp till 110 %. Du är fin och snäll.
2. Typ bara du om jag har fattat frågan rätt. xd
3. ♥ SOMMAREN ♥ :D


_______________________________________________

fanny kraft :D

1. varför bytte du till kabbe?
2. 3 bästa vänner?
3. hur lång till tar det för dig att fixa dig på morgonen?
4. favoritlåt?
5. favoritfilm?
6. vad tycker du om miig?

Svar;

1. Jag trivdes inte på min gamla skola, och jag KANSKE ska flytta till köping.
2. Har bara en, Leila Potokovic
3. Ca 45 min..
4. Starships med Nicki Minaj
5. Finns många bra, men tror någon ut av Twillight eller paranomal activity.
6. Jag har bara sett dig några gånger, så jag känner dig ju inte...Men du värkar vara snäll, och du är fin ;)

_________________________________


Det var alla, det blev lite mer frågor i sissta sekund...Så ni fick ihop en del frågor till mig, och det var jättebra frågor!

Komentera om det var någon fråga som vi inte fick ''ett riktigt svar'' eller att det bara var jag som inte förstog frågan.

Tack snälla ni för alla frågor!

Puss hej ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0