God morgon! ♥

Jag hann inte göra ett inlägg till igår..

Men igår kväll skulle jag och Emil spring upp på byn och handla en dricka, och så  klart började det att ÖSregna!

Jag var helt genomblöt när vi kom hem igen, och det vara rann vatten från våra kläder.

Sen var det ju Melodifestivalen igår, och jag tyckte att antingen Loreen eller Danny skulle vinn.

Och rätt låt vann!!!!!!! Eller vad tyckte ni?,Vem tyckte ni skulle vinna?






Men igår kom iallafall inte Isabelle och Amanda, för att pappa kunde inte ta de för att min gammelfarmor är sjuk och ligger på lassarettet, och pappa var tvungen att åka in igår.

Han kan ju inte lämna Isabelle och Amanda kvar hemma, eftersom att de är ganska små.
Men han kunde ju lämna mig och Emil hemma så vi satt och kollade på Avatar medans han var borta.





//Puss & Kram Cajsa ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0